A Simple Key For سامانه استعلام علائم تجاری Unveiled

Wiki Article

این نام برند است که شما تحت آن معامله خواهید کرد و مردم شما را به عنوان آن شناسایی می‌کنند. البته ادامه مطلب…

سامانه ثبت نام ايران خودرو (فروش اينترنتى محصولات ايران خودرو)

آموزش طرز تهیه سالاد سوسیس و سیب زمینی

زیباترین متن های ناب عارفانه و احساسی کوتاه

آدرس ما تهران فلکه دوم صادقیه سازمان آب غربی نبش گلستان دوم پلاک ۱ مجتمع نور قائم واحد ۱۷

من یه اختراع در زمینه شیمی دارم چطور میتونم در اروپا ثبت کنم و چه تضمین های برای من وجود دارد لطفا راهنمایی بفرمایید

همچنین موفق به دریافت تندیس بلورین واحد برتر تحقیق و توسعه کشور گردید.

همچنین به دلایل امنیتی و قضایی، اطلاع رسانی در پرونده‌های مدنی فقط به خواهان، خوانده و وکلای آن‌ها و در پرونده‌های کیفری فقط به شاکی، متهم و وکلای آنها انجام می‌شود.

طبق قانون آیین دادرسی کیفری جدید مراجعان قوه قضائیه موظف هستند اطلاعات خود را از جمله کدپستی و شماره همراه خود با ثبت‌نام در سامانه ثنا در اختیار website دستگاه قضا قرار دهند سپس برای احراز هویت کد ثبت‌نامی خود را به دفا‌تر خدمات قضایی ارائه می‌دهند و پس از احراز هویت صاحب حساب کاربری شده و با استفاده از نام کاربری و رمز عبور خود می‌توانند به سامانه ابلاغ مراجعه کرده و ابلاغ‌های خود را مشاهده کنند که مشاهده یا عدم مشاهده توسط فرد نیز توسط سامانه ثبت می‌شود.

 به تدریج درج برند برای شناساندن محصولات به سایر کسب و کار ها نیز راه یافت و به مسئله ای همه گیر برای تبلیغات و بازاریابی تبدیل شد، تا جایی که امروزه برند، ارزشمندترین دارایی شرکت های بزرگ (مثل گوگل، اپل، کوکاکولا و ...) محسوب می شود.

گاهی ممکن است مالک یک برند دو یا چند شخص باشد اعم از اشخاص حقیقی یا حقوقی. در این صورت لازم است مالکیت برند به صورت درصدی بیان شودکه هریک از افراد حقیقی یا حقوقی مدعی مالکیت برند چه مقدار در آن سهم دارند.

در عرف منظور از برند همان علامت تجاری می باشد که به این عنوان نیز شناخته می‌شود.

در صورتی که قصد ثبت برند را دارید باید مدارک و مستندات مربوطه را به اداری ثبت شرکت‌ها و مالکیت صنعتی برده و پس از انجام مراحل قانونی آن را ثبت نمایید. کارشناسان حاضر در این بخش با بررسی اسناد و مدارک ارائه شده و همچنین بررسی این که علامت تجاری مورد نظر پیش‌تر ثبت نشده باشند اقدام به ثبت آن می‌نمایند.

نکته : در صورت لاتین بودن برند پیشنهادی کارت بازرگانی لازم است.

Report this wiki page